Levering van je bestelling

Superfoodsonline maakt voor de verzending van je pakket gebruik van de diensten van PostNL.

Algemene zendingen

Superfoodsonline maakt voor de verzending van je pakket gebruik van de diensten van PostNL.

De producten die je hebt besteld passen niet door de brievenbus. Het is dus belangrijk dat iemand op het aangegeven adres is om het pakket in ontvangst te nemen. Als de buren het pakket niet in ontvangst kunnen nemen, dan probeert de postbode het de volgende dag nogmaals. Je kan natuurlijk het pakket ook naar een PostNL afhaallokatie laten sturen.

Bij een Nederlandse bestelling geven we je allereerst de keuze of je het eventueel bij de buren afgeleverd wilt hebben en of er een handtekening voor ontvangst vereist moet zijn. De standaardverzendmethode is: mag bij buren, zonder handtekening voor ontvangst. Dit hebben we gekozen omdat je dan de snelste levering kan garanderen.

PostNL bezorgt de pakketten 6 dagen per week (niet op zondag) tussen 09.00 en 21.30 uur. Wanneer je niet thuis bent krijg je een briefje in de bus. Met de aanwijzingen op het briefje kunt je op de website van PostNL aangeven of je het pakket bij een Servicepunt wilt ophalen of dat je wilt dat het pakket opnieuw wordt aangeboden. Je kunt dan ook een tijdvak aangeven.

Waar is mijn zending?

Mocht er onverhoopt iets fout gaan tijdens de bezorging van PostNL dan proberen we je zoveel mogelijk te ontlasten. Wij regelen het wel met PostNL!

Kosten

Je betaalt geen verzendkosten wanneer het bestelbedrag meer dan 35 euro is. Dit geldt voor zendingen binnen Nederland, België en Duitsland. Onder dit bedrag rekenen we 4,95 euro verzendkosten.

Voor andere landen worden altijd verzendkosten berekend. De kosten verschillen per land en staan aangegeven in het onderstaande tabel.

De bezorgtijd is van een aantal factoren afhankelijk:

Producten zijn vrijwel altijd op voorraad als het besteld kan worden.

Is de bestelling betaald? Wilt je je bestelling snel hebben, kies dan voor een directe betaalmethode: iDEAL of Creditcard.

Het tijdstip van bestellen is ook van belang: bestellingen die na 17:30 uur gedaan kunnen niet meer dezelfde dag verwerkt worden.

Als klant kunt je ervan uitgaan dat je de bestelling de volgende dag in huis hebt. Bij vertraging krijgt je bericht.

Wanneer je vragen hebt over het bezorgen van je bestelling kunt je altijd contact met ons opnemen.

Overzicht van de verzendkosten:

Hieronder vind je alles wat je moet weten over verzendkosten binnen Nederland, België, Duitsland en de rest van Europa.

Land Verzendkosten Gratis vanaf
Nederland €4,95 €35,-
België €4,95 €35,-
Duitsland €4,95 €35,-

Bezorging België en Duitsland:

Het vervoer en de bezorging van uw pakket worden geregeld door PostNL en de Belgische/ Duitse Post. Levering vanaf het moment van verzending vindt doorgaans binnen 24 uur plaats.

De Belgische Post bezorgt de pakketten 5 dagen per week (niet in het weekend) tussen 09.00 en 21.30 uur, maar veelal in de namiddag of de avond. Wanneer u niet thuis bent wordt het pakket weer meegenomen en wordt op een later tijdstip één of meerdere nieuwe bezorgpogingen gedaan.

Ook is het mogelijk dat het pakket bij een buur wordt afgegeven. Wanneer na enkele bezorgpogingen geen aflevering heeft plaatsgevonden gaat het pakket retour afzender.

Land Verzendkosten Gratis vanaf
Denemarken €11,95 €150
Finland €15,95 €200,-
Frankrijk €11,95 €150
Italië €12,95 €200,-
Griekenland €24,95 €300,-
Kroatië €34,95 €500,-
Luxenburg €8,95 €150,-
Oostenrijk €11,95 €150,-
Polen €16,5 €200,-
Portugal €14,95 €200,-
Servië €34,95 €500,-
Slowakije €14,95 €200,-
Spanje €12,95 €150,-
Verenigd Koninkrijk €9,95 €150,-
Zweden €16,95 €200,-
Zwitserland €34,95 €500,-